Regulamin Obiektów Apartamenty Kierpcówka i Domków Hacienda
I. Postanowienia ogólne
Regulamin dotyczy Obiektów Apartamenty Kierpcówka i Domków Hacienda, zwanego w dalszej części Obiektami.
Właścicielem Firma Usługowa Hacienda Andrzej Skupień, 34-511 Kościelisko; NIP:7361644142, REGON:367398001
Osoby korzystające z pobytu w Obiekcie zwane są w dalszej części regulaminu Gośćmi lub Klientami.
Osoba dokonująca rezerwacji w Obiekcie oraz płatności za rezerwację zwana jest dalej
Rezerwującym.
Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i wynajmu miejsc noclegowych w wybranym apartamencie.
Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z potwierdzeniem zapoznania się z niniejszym regulaminem, jego akceptacją oraz zobowiązaniem do przestrzegania jego postanowień, a także zapoznaniem się i akceptacją Polityki Ochrony Danych Osobowych.
Rezerwujący wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych wyłącznie w celu realizacji rezerwacji i dopełnienia obowiązku rejestracyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami. Rezerwującemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich aktualizacji.
Obiekt rozlicza się tylko bezgotówkowo. Akceptowalne formy płatności:
– karta
– BLIK
– przelew
– bon turystyczny
W obiekcie udostępniony zostanie komputer z dostępem do internetu.
W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu Obiekt ma prawo odmówić dalszego świadczenia usług Gościom, którzy je naruszają. Osoby te zobowiązane są do niezwłocznego zastosowania się do żądań pracowników Obiektu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia oraz do zapłaty za ewentualne poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz do niezwłocznego opuszczenia terenu Obiektu.
II. Rezerwacja
- Celem dokonania rezerwacji , Klient rezerwuje pobyt w wybranym okresie poprzez stronę www.goralskastrefa.pl/rezerwacje
- Klient w momencie dokonywania rezerwacji zobowiązany jest podjąć decyzję czy pobyt będzie realizowany na osobę prywatną czy na firmę. Dane podane podczas składania rezerwacji będą widniały na fakturze dokumentującej wpłatę zadatku, a następnie fakturze końcowej i nie będzie możliwości ich zmiany.
- Do rezerwacji online stosuje się takie same zasady rezygnacji oraz reklamacji jak w stosunku do rezerwacji dokonywanych w innych formach. Zasady te określone zostały w rozdziałach III i VII niniejszego regulaminu.
- Na adres e-mail Klienta zostanie przesłane potwierdzenie wstępnej rezerwacji apartamentu.
- Potwierdzenie wstępnej rezerwacji wysłane przez Wynajmującego uwzględnia:
a) daty pobytu Klienta
b) kwotę należną do opłaty za wynajem
c) informację dotyczącą wysokości zadatku
d) dane konta bankowego - W celu ostatecznego potwierdzenia rezerwacji, Rezerwujący zobowiązany jest dokonać wpłaty zadatku w wysokości 30% wartości całej rezerwacji w ciągu jednej godziny od dokonania rezerwacji poprzez system płatności TPay, udostępniony w panelu rezerwacji
- W przypadku braku wpłaty zadatku zgodnie z terminem, Wynajmujący zachowuje możliwość anulacji rezerwacji.
- Zadatek zgodnie z definicją nie podlega zwrotowi (artykuł 394 ustawy Kodeks Cywilny).
- Po otrzymaniu zadatku za rezerwację, klient otrzyma e-maila potwierdzającego wpłatę oraz e-maila zawierającego fakturę zaliczkową na podane w trakcie składania rezerwacji dane. Udostępnione zostaną również dane kontaktowe do osoby odpowiedzialnej za przekazanie kluczy do Apartamentu.
- Modyfikacja rezerwacji możliwa jest wyłącznie w drodze indywidualnego porozumienia z wynajmującym. Zatwierdzenie modyfikacji rezerwacji następuje w formie potwierdzenia pocztą elektroniczną.
III. Rezygnacja
- Rezygnacja z rezerwacji jest możliwa w każdym przypadku, jednak w zależności od rodzaju zarezerwowanej oferty różnią się warunki anulacji i zwrotu wpłaconego zadatku.
- Oferta bezzwrotna – w przypadku anulowania rezerwacji w dowolnym momencie, wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.
- Oferta elastyczna – w przypadku anulowania rezerwacji w terminie do 3 dni przed datą przyjazdu wpłacony zadatek zostanie w całości zwrócony Rezerwującemu.
- W przypadku anulowania rezerwacji w terminie krótszym niż 3 dni do przyjazdu, wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.
- W przypadku nie pojawienia się Gościa w Obiekcie, bez wcześniejszego anulowania rezerwacji zadatek nie zostaje zwrócony.
Nie wykorzystanie całości pobytu zgodnie z rezerwacją nie uprawnia do zwrotu
dokonanej płatności.
IV. Warunki umowy najmu
- Wynajęcie apartamentu, obejmuje wszelkie opłaty za media oraz przedmioty jednorazowego użytku znajdujące się na wyposażeniu apartamentu.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16:00 w dniu przyjazdu i kończy się o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu.
- Dokonując rezerwacji obiekt umożliwia zakwaterowanie z opcją śniadania. Śniadanie w formie cateringu jest dostarczane pod drzwi apartamentu przez firmę zewnętrzną i spożywane jest przez gości w apartamencie.
- Pakiet śniadaniowy cena: 35zł od osoby dorosłej, 30zł za dziecko.
- Pakiet Śniadaniowy zawiera:
- „Na ciepło”
- – 2 dania na ciepło (m.in. frankfurterki, jajecznica, jajka sadzone, naleśniki, parówki, kiełbasa smażona)
- „Na zimno”
- – 2 rodzaje własnego wyrobu garmażeryjnego (m.in. pasta jajeczna, sałatka jarzynowa, sałatka z ananasem, smalec ze skwarkami, twarożek), 2 rodzaje szynki, ser, pomidor, ogórek, jajko
- Sok owocowy 100%
- Pieczywo: bułka, chleb
- Ciastko
- Dodatki: kawa, herbata, cukier, sól, pieprz, mleczko, masełko
- Do korzystania z Obiektu uprawnione są wyłącznie osoby zameldowane przez pracowników Obiektu. Gość nie może przekazywać wynajętego apartamentu innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił opłatę.
- Goście zobowiązani są w szczególności do:
- utrzymywania we własnym zakresie porządku i czystości w pomieszczeniach apartamentu i na tarasie przylegającym do niego;
- korzystania z udogodnień Obiektu w sposób niepowodujący uszkodzeń ani pogorszenia ich stanu;
- Przedłużenie doby hotelowej uzależnione jest od aktualnego obłożenia obiektu i każdorazowo rozpatrywane jest indywidualnie przez Wynajmującego. Niezależnie od dobrej woli Wynajmującego nie gwarantuje on przedłużenia doby hotelowej.
- Wynajmujący świadczy usługi w wybranym Apartamencie zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń Gość proszony jest o bezzwłoczne ich zgłoszenie w biurze obsługi wynajmującego.
- Klient ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić Wynajmującego wszelkich zdarzeniach, które mogą narazić właściciela apartamentu na szkodę materialną lub narażają na niebezpieczeństwo innych Gości przebywających na terenie obiektu
- Klient może korzystać z apartamentu jedynie w celach mieszkaniowych i nie może go oddać w dalszy podnajem.
- Osoby niezameldowane mogą przebywać w apartamencie w godzinach od 7:00 do 22:00.
- Dziecko do lat trzech, śpiące na łóżku z dorosłymi lub we własnym łóżeczku i niewymagające pościeli, nie ponosi żadnych opłat za pobyt. Pozostałe dzieci rozliczane są zgodnie z warunkami rezerwacji.
- Pobyt dzieci i młodzieży do lat 18 dozwolony jest jedynie pod opieką osób dorosłych, które biorą całkowitą odpowiedzialność za ich czyny, a także wszelkie następstwa tych czynów oraz za zaistniałe sytuacje na terenie Obiektu. Dzieci nie mogą same poruszać się po terenie obiektu, pozostawać bez nadzoru na balkonach czy też na placu zabaw.
- Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających lub zachowujących się wulgarnie
- Obiekt nie akceptuje pobytu ze zwierzętami.
V. Obowiązki Klienta
- Faktyczna liczba osób mających zamieszkać w apartamencie jest ograniczona do podanej w potwierdzeniu rezerwacji. Klient zobowiązany jest do poinformowania Wynajmującego o zmianie liczby osób przebywających w wynajętym Apartamencie. W przypadku wykorzystania apartamentu niezgodnie z warunkami rezerwacji, Wynajmujący może odmówić zameldowania w obiekcie i wydania kluczy do zarezerwowanego apartamentu. W takim przypadku Klient zobowiązany jest do pokrycia pełnej kwoty rezerwacji.
- Klient zobowiązuje się do zachowania zasad dobrego sąsiedztwa. Na terenie obiektu, obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00 – 06:00. Nieprzestrzeganie ciszy nocnej spowoduje konieczność natychmiastowego opuszczenia obiektu bez zwrotu wpłaconej kwoty.
- Klient odpowiada za wszelkie szkody jakie wyrządzi w wynajętym Apartamencie, częściach ogólnodostępnych jak i na terenie Obiektu oraz do niezwłocznego powiadomienia Wynajmującego o wyrządzonych szkodach i zobowiązuje się do ich pokrycia.
- Klient ma bezwzględny obowiązek przestrzegania przepisów przeciwpożarowych na terenie obiektu. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w apartamentach i ich otoczeniu otwartego ognia oraz innych urządzeń elektrycznych, niestanowiących wyposażenia apartamentów. Powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkiego rodzaju szkodzenia lub zniszczenia przedmiotów, wyposażenia i urządzeń powstałe z jego winy. Podstawą rekompensaty pieniężnej za uszkodzenia lub zniszczenia jest rachunek dokumentujący faktyczny koszt usunięcia zniszczeń.
- W przypadku stwierdzenia różnic spisu wyposażenia apartamentu ze stanem faktycznym lub uszkodzeń, należy ten fakt zgłosić telefonicznie pod nr telefonu +48 693 201 913 lub drogą mailową na adres domekhacienda@gmial.com przy zajmowaniu apartamentu, najpóźniej do końca dnia przyjazdu. W przeciwnym razie przyjmuje się, że wyposażenie było kompletne i bez uszkodzeń.
- Odpowiedzialność Obiektu z tytułu utraty lub uszkodzeń rzeczy wniesionych przez Gości do apartamentu regulują przepisy art. 846-849 Kodeksu Cywilnego. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w apartamencie rzeczy.
- Po upływie pobytu Gość ma obowiązek zgłosić telefonicznie pod nr telefonu 507663105 orientacyjną godzinę swojego wyjazdu celem odbioru apartamentu przez pracownika Obiektu.
- W apartamentach oraz na balkonach obowiązuje całkowity zakaz palenia. Za złamanie zakazu palenia Obiekt pobierze karę umowną w wysokości 500 zł.
- Użytkownicy apartamentów mają obowiązek takiego zachowania, by w godzinach ciszy nocnej w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju pobytu innych osób, a w ciągu dnia było zgodne z normami społecznymi i poszanowaniem prawa do wypoczynku innych osób przebywających na terenie Obiektu.
VI. Opłaty dodatkowe
- Cena pobytu nie zawiera opłaty miejscowej, która wynosi 2,00 zł / osobę / dobę. Opłatę miejscową należy rozliczyć na miejscu, po przyjeździe.
- W dniu przyjazdu pobierana jest kaucja w wysokości 400 zł na poczet ewentualnych dopłat bądź zniszczeń. Nie wykorzystana kaucja jest zwracana w dniu opuszczenia apartamentu.
- Zgubienie kluczy do apartamentu skutkuje naliczeniem opłaty w wysokości 200 PLN.
- Obiekt rozlicza się tylko bezgotówkowo. Akceptowane formy płatności:
– karta
– BLIK
– przelew
VII. Postępowanie reklamacyjne
- Goście mają prawo składać reklamacje w sprawach dotyczących usług świadczonych przez Obiekt.
- Obiekt przyjmuje do rozpatrzenia jedynie reklamacje wysłane drogą elektroniczną, na adres: domekhacienda@gmial.com w terminie do 14 dni od daty zakończenia pobytu Gościa w Obiekcie lub, jeżeli pobyt nie odbył się w terminie wynikającym z dokonanej rezerwacji w terminie do 14 dni od daty, w jakiej pobyt powinien się odbyć.
- Obiekt zastrzega sobie 14-dniowy termin rozpatrzenia reklamacji złożonej przez Gościa. W tym terminie Obiekt poinformuje Gościa o wyniku rozpatrzenia reklamacji.
VIII. Informacje dodatkowe
- W ramach rezerwacji Klientowi przysługuje bezpłatne miejsce parkingowe na terenie obiektu. Zarządzający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa pozostawionego przed budynkiem lub na parkingu niestrzeżonym.
- Na terenie obiektu dostępny jest ogród
- W odległości ok. 1000 m od Obiektu znajduje się przystanek autobusowy
- Właściciel Obiektu nie ponosi odpowiedzialności za pozostawiony samochód oraz znajdujące się w nim mienie.
- Palenie dozwolone jest tylko na zewnątrz, w wyznaczonym do tego miejscu.
- Na terenie całego obiektu dostępny jest bezpłatny Internet WiFi
- Serwis dzienny – wymiana ręczników, dostępny jest tylko na życzenie Gości, za dodatkową opłatą.
- Sprzątanie w trakcie pobytu dostępne jest na życzenie Gości, za dodatkową opłatą.
IX. Przeniesienie praw i obowiązków klienta na inną osobę
Klient może przenieść na inną osobę wszystkie przysługujące mu z tytułu rezerwacji uprawnienia, jeżeli jednocześnie osoba ta przejmuje wszystkie wynikające z tej rezerwacji obowiązki. W tej sytuacji należy niezwłocznie powiadomić Wynajmującego o zmianie Rezerwującego podając dane personalne osoby, która przejmuje prawa i obowiązki wynikające z umowy. Osoba przejmująca rezerwację, zobowiązana jest wówczas do potwierdzenia takiego faktu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, modyfikując rezerwację o niezbędne dane osobowe i dane płatnicze.
X. Regulamin placu zabaw
- Dzieci muszą znajdować się pod opieką osób dorosłych.
- Małe dzieci powinny korzystać z urządzeń placu zabaw wyłącznie w asyście osoby dorosłej.
- Za bezpieczeństwo dzieci przebywających na placu zabaw oraz ewentualne wyrządzone szkody odpowiedzialność ponoszą ich opiekunowie.
- Na terenie placu zabaw zabrania się:
∙ zaśmiecania terenu
∙ wspinania się na dachy i inne elementy konstrukcji placu zabaw
∙niszczenia zieleni - Na terenie placu zabaw należy korzystać ze wszystkich urządzeń zgodnie z ich przeznaczeniem.
XI. Wystąpienie sił wyższych
- Strony mogą uchylić się od odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zawartej umowy, jeżeli nastąpiło ono w wyniku zdarzenia siły wyższej.
- Do celów umowy, „siła wyższa” oznacza każde zdarzenie uniemożliwiające wykonanie zobowiązania, pozostające poza kontrolą stron, którego strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania umowy i któremu nie można było zapobiec, w tym między innymi: działanie sił przyrody, stan wyjątkowy, stan wojenny, nowe ustawodawstwo lub decyzje administracyjne, awarie techniczne mające wpływ na wykonanie niniejszej umowy i/lub wszelkie inne zdarzenia podobnej natury. W sytuacji gdy, zaistnienie takich zdarzeń uniemożliwi jakiejkolwiek ze stron należyte wykonanie umowy. Strona ubiegająca się o uchylenie odpowiedzialności, zgodnie pkt. 1 powyżej, ma obowiązek niezwłocznie powiadomić na piśmie druga stronę o zaistnieniu zdarzenia siły wyższej uzasadniającego takie uchylenie.
XII. Regulamin strefy relaksu
- Dostęp do Strefy Relaksu beczka jest możliwy wyłącznie po uiszczeniu opłaty.
- Opłata podstawowa umożliwia korzystanie z usług Strefy Relaksu łącznie 2 godziny od momentu nagrzania balii. Każda następna godzina jest dodatkowo płatna.
- Strefa Relaksu udostępniana jest po wcześniejszym ustaleniu dostępności z właścicielem obiektu. Obiekt zastrzega sobie prawo do zmiany godziny udostępnienia Strefy. Aby skorzystać z balii należy dzień wcześniej poinformować gospodarza do godzinny 16.00 o chęci skorzystania. Z balii można skorzystać w godz. 12.00 – 21.00.
- Osoby przyjeżdżające na 1 noc nie mają możliwości skorzystania z balii, ze względu na długi czas jej przygotowania.
- Goście mogą wynająć na wyłączność: balię opalaną drewnem.
- Osoby poniżej 18 roku życia mogą korzystać ze Strefy Relaksu tylko pod opieką rodziców lub opiekunów prawnych i na ich odpowiedzialność. Dzieci w wieku od lat 4 do lat 18 mogą korzystać z obiektu tylko i wyłącznie pod stałą opieką rodzica bądź opiekuna, na ich odpowiedzialność. Dzieci poniżej 4 lat nie mogą korzystać z bali w ogóle.
- Ze Strefy Relaksu nie mogą korzystać osoby:
∙ które są pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających,
∙ z przeciwwskazaniami medycznymi (m.in. choroby krążenia, nadciśnienie, cukrzyca, nowotwory), a także kobiety w ciąży i podczas menstruacji, przewlekle chore lub posiadające infekcje oddechowe lub skórne, po dużym wysiłku fizycznym lub obfitym posiłku. Osoby z wrażliwą skórą . - Osoby naruszające porządek, dobre obyczaje, nierespektujące przepisów regulaminu oraz instrukcji lub niestosujące się do zaleceń właściciela mogą być usunięte ze Strefy Relaksu.
- Na terenie Strefy Relaksu obowiązuje całkowity zakaz: • wchodzenia na elementy konstrukcyjne
∙ dotykania urządzeń elektrycznych
∙ wnoszenia alkoholu i jedzenia balii
∙ używania środków odurzających i (e)papierosów
10. W bali opalanej drewnem jest używana chemia basenowa , oraz sól w celu dezynfekcji wody.
XIII. Korzystanie z balii opalanej gazem
- W balii mogą jednocześnie przebywać maksymalnie 4 osoby.
- Nie wolno otwierać drzwiczek znajdujących się pod balią może doprowadzić do uszkodzenia pieca i może spowodować zagrożenie pożarowe! Dotykać komina grozi oparzeniem.
- Przed wejściem do balii należy wziąć kąpiel z użyciem mydła w celu usunięcia z wszelkich kosmetyków i zanieczyszczeń.Z Gorącej Balii należy korzystać w kostiumie bawełnianym. Zdjąć obuwie.Zakaz kąpieli nago.
- Dzieci nigdy nie powinny pozostawać w pobliżu napełnionej wodą beczki/balii bez nadzoru. Należy pamiętać, że nawet zakryta beczka/balia nie stanowi wystarczającego zabezpieczenia przed ryzykiem utonięcia.
- Powierzchnia wewnątrz beczki/balii oraz w jej otoczeniu może być śliska – należy zachować szczególną ostrożność przy wchodzeniu i wychodzeniu.
- Osobom korzystającym z beczki/balii zabrania się skakania do wody, wlewania i wylewania wody, wnoszenie jakichkolwiek przedmiotów, substancji chemicznych, jedzenia, napojów, zabawek do wody.
- Po zakończeniu seansu każdorazowo należy poinformować o Gospodarzy o zakończeniu seansu.
XIV. Postanowienia ogólne
- Za skutki zdrowotne przebywania w Strefie Relaksu właściciele obiektu nie ponoszą odpowiedzialności. Goście korzystają z elementów Strefy na własne ryzyko i odpowiedzialność.
- Wszystkie nieprawidłowości lub usterki zarówno wynikłe z niewłaściwego użytkowania jak i niezależne od Gościa, powinny być bezzwłocznie zgłoszone właścicielowi.
- W przypadku uszkodzeń w Strefie Relaksu wynikających z nieprawidłowego korzystania lub nieprzestrzegania niniejszego regulaminu, Gość zostanie obciążony kosztami w pełnym wymiarze.
- Korzystanie ze Strefy Relaksu oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
- Niniejszy regulamin jest dostępny w widocznym miejscu w Strefie Relaksu oraz na stronie internetowej oraz w apartamentach.
Cennik strefa relaksu:
2 godzinny od nagrzania balii w cenie 250 zł .
Każda następna godzina to 70 zł .
Regulamin korzystania z tarasu widokowego Firmy Usługowej Hacienda.
Regulamin dotyczy Obiektu Apartamenty Kierpcówka.
Właścicielem Firma Usługowa Hacienda Andrzej Skupień, 34-511 Kościelisko; NIP:7361644142, REGON:367398001
- Taras widokowy jest obiektem ogólnodostępnym.
- Korzystanie z tarasu odbywa się na własną odpowiedzialność.
- Dzieci i młodzież niepełnoletnia mogą wejść na taras widokowy tylko pod opieką dorosłych.
- Jednorazowo na tarasie widokowym może przebywać 10 osób.
- Podczas wchodzenia i schodzenia z tarasu widokowego należy zachować ostrożność ze względu na wąskie przejścia i duży kąt nachylenia schodów.
- Szczególną powinny zachować osoby mające kłopoty zdrowotne.
- Na taras widokowy nie będą wpuszczane osoby w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub środków odurzających i innych zaburzających świadomość.
- Na tarasie widokowym obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania substancji wymienionych w punkcie 7 Regulaminu.
- Zabrania się: – zrzucania z tarasu jakichkolwiek przedmiotów, – wspinania się na barierkę tarasu widokowego, – niszczenia wyposażenia tarasu, wnoszenia przedmiotów.
- Zakaz wstępu dzieciom poniżej 12 roku życia . Opiekun starszych dzieci ponosi odpowiedzialność za skutki zachowania dzieci.
- Osoby naruszające porządek publiczny, stwarzające zagrożenie dla siebie i innych osób przebywających w wieży będą z obiektu wypraszane.
- Firma Usługowa Hacienda – Andrzej Skupień nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia ciała i wypadki wynikające z naruszenia Regulaminu.
- Wszelkie uwagi zgłaszać można do Gospodarzy tel. 693201913
- Taras widokowy czynny jest w okresie od 1 maja do 30 października w godzinach od 12:00 do 21:00. W okresie od 1 listopada do 30 kwietnia istnieje możliwość wejścia na taras pod warunkiem wcześniejszego zapytania Gospodarzy czy jest taka możliwość. Latem czynny od godzinny 10.00 do 22.00.
- W przypadku złych warunków atmosferycznych taras widokowy będzie wyłączony z użytkowania.
- Zakaz organizacji imprez okolicznościowych.
- Całkowity zakaz palenia .
- Zakaz wnoszenia jedzenia . Miejsce widokowe.
- Pamiętaj osoba znajdująca się na Tarasie Widokowym potwierdza znajomość niniejszego Regulaminu i zgadza się z jego zasadami.